Pagina instellingen

Tekstgrootte

LOGIN SOCIAL SCHOOLS | REGISTREREN SOCIAL SCHOOLS
  • Home
  • IKC Het Rinket
    • Over ons
    • Waarom kiezen voor IKC Het Rinket?
    • Missie en visie
    • Expertisecentrum
    • Ons team
    • Tabijn
    • Kom werken bij ons!
  • Waar we goed in zijn
    • Onderwijs
    • Aandacht voor ontwikkelen
    • Extra ondersteuning
  • Peuters
    • Over peuteropvang De Blokkendoos
    • Ontwikkeling
    • Samenwerking met Het Rinket
    • Praktische informatie
    • Aanmelden
    • Beleid en veiligheid
  • Basisschool
    • Over basisschool Het Rinket
    • Onderwijs
    • Extra ondersteuning
    • Schoolgids
    • Opvang
    • Praktische informatie
    • Aanmelden basisschool
  • Nieuwkomers
    • Over nieuwkomersonderwijs De Fakkel
    • Doorstroom naar de basisschool in de buurt
    • Inschrijven
  • Contact IKC
    • Contact IKC
    • Klantcontact kinderopvang
  • Carrièrekansen

Klachtenregeling


Samen leren met plezier!
Expertisecentrum
Extra ondersteuning
Peuteropvang

  • Contactgegevens
  • Kennismaken en aanmelden
  • Klachtenregeling
  • Klantcontact opvang

Klachtenregeling en geschillencommissie

Voor een probleem dat ondanks zorgvuldig overleg tussen de betrokken partijen niet op school opgelost kan worden, bestaat een klachtenregeling. De klachtenregeling ligt op school ter inzage en is te downloaden van de website van Tabijn. De regeling houdt in dat u, wanneer u een klacht heeft, contact kunt opnemen met onze contactpersonen, Lotte Miljoen en Jolanda van Amsterdam (0251-231093).  

Komt u er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de externe vertrouwenspersoon. Haar naam is Jill van der Park, zij is werkzaam vanuit GIMD en bereikbaar op j.van.der.park@gimd.nl of 06 10 75 94 04. 
Als zij zelf niet tot een oplossing van de klacht kan bijdragen, helpt zij de klager de klacht neer te leggen bij de geschillencommissie. 

https://www.tabijn.nl/praktische-info/klachtenregeling/

Voor het behandelen van klachten is Tabijn aangesloten bij een onafhankelijke geschillencommissie. In de klachtenregeling staat ook beschreven hoe en binnen welke termijn een klacht kan worden ingediend bij de geschillencommissie. Ook dan als er mogelijk sprake is van problemen op het gebied van seksuele intimidatie kunt u terecht bij de contactpersoon van de school.  

Het adres van de Stichting Geschillencommissie Bijzonder Onderwijs is: Postbus 82324, 2508 EH Den Haag (tel. 070-386 1697). 

Tabijn is voor haar kinderopvang verplicht aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang.Als ouders klachten hebben kunnen zij die bespreken met een medewerker of de locatiemanager. Komen ze er niet uit, dan kunnen de ouders  een schriftelijke klacht indienen bij de kinderopvangorganisatie  volgens de interne klachtenprocedure.Meer informatie vindt u op https://www.tabijn.nl/kinderopvang/geschillencommissie-kinderopvang/ of op www.degeschillencommissie.nl

 



Uitgelicht

Uw kind aanmelden voor de basisschool

Bekijk de schoolgids

Social Schools

Onderdeel van Tabijn

IKC Het Rinket Over ons Waarom kiezen voor IKC Het Rinket? Missie en visie Expertisecentrum Ons team Tabijn Kom werken bij ons!
Waar we goed in zijn Onderwijs Aandacht voor ontwikkelen Extra ondersteuning
Peuters Over peuteropvang De Blokkendoos Ontwikkeling Samenwerking met Het Rinket Praktische informatie Aanmelden Beleid en veiligheid
Basisschool Over basisschool Het Rinket Onderwijs Extra ondersteuning Schoolgids Opvang Praktische informatie Aanmelden basisschool
Nieuwkomers Over nieuwkomersonderwijs De Fakkel Doorstroom naar de basisschool in de buurt Inschrijven
Contact IKC Contact IKC Klantcontact kinderopvang
Carrièrekansen
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools