Tekstgrootte
Voor een probleem dat ondanks zorgvuldig overleg tussen de betrokken partijen niet op school opgelost kan worden, bestaat een klachtenregeling. De klachtenregeling ligt op school ter inzage en is te downloaden van de website van Tabijn. De regeling houdt in dat u, wanneer u een klacht heeft, contact kunt opnemen met onze contactpersonen, Lotte Miljoen en Jolanda van Amsterdam (0251-231093).
Komt u er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de externe vertrouwenspersoon. Haar naam is Jill van der Park, zij is werkzaam vanuit GIMD en bereikbaar op j.van.der.park@gimd.nl of 06 10 75 94 04.
Als zij zelf niet tot een oplossing van de klacht kan bijdragen, helpt zij de klager de klacht neer te leggen bij de geschillencommissie.
https://www.tabijn.nl/praktische-info/klachtenregeling/
Voor het behandelen van klachten is Tabijn aangesloten bij een onafhankelijke geschillencommissie. In de klachtenregeling staat ook beschreven hoe en binnen welke termijn een klacht kan worden ingediend bij de geschillencommissie. Ook dan als er mogelijk sprake is van problemen op het gebied van seksuele intimidatie kunt u terecht bij de contactpersoon van de school.
Het adres van de Stichting Geschillencommissie Bijzonder Onderwijs is: Postbus 82324, 2508 EH Den Haag (tel. 070-386 1697).
Tabijn is voor haar kinderopvang verplicht aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang.Als ouders klachten hebben kunnen zij die bespreken met een medewerker of de locatiemanager. Komen ze er niet uit, dan kunnen de ouders een schriftelijke klacht indienen bij de kinderopvangorganisatie volgens de interne klachtenprocedure.Meer informatie vindt u op https://www.tabijn.nl/kinderopvang/geschillencommissie-kinderopvang/ of op www.degeschillencommissie.nl